Tilaukset

Haluamme tarjota asiakkaillemme kokonaisvaltaista palvelua ja hyvä asiakaspalvelu on yrityksemme toiminnan tärkeä osa-alue. Otamme vastaan tilaukset sähköpostitse ja puhelimitse.

Tilaukset käsitellään asiakaspalvelussamme aina yhtenäisenä prosessina tilauksen saapumisesta aina laskun muodostukseen ja toimitukseen saakka, joten laskumme vastaavat aina lähetteen tietoja. Asiakaspalvelumme hoitaa koko tilausketjun, joten mahdolliset epäselvyydet tavaran toimituksessa voidaan selvittää yhdellä puhelinsoitolla. Mahdolliset poikkeustilanteet tai reklamaatiot selvitämme ammattitaidolla ja viivytyksettä asiakasta informoimalla. Kehitämme toimintaamme jatkuvasti vastaanottamamme asiakaspalautteen perusteella.

Asiakaspalvelun yhteystiedot:

Wärtsilänkatu 61
04440 Järvenpää
Puh. 010 508 5210
asiakaspalvelu@summed.fi

Toimitustavat ja -aika

Varastomme sijaitsee pääkaupunkiseudulla hyvien kulkuyhteyksien päässä. Omistamme itse varastomme ja vastaamme varastossa olevien tuotteiden määrästä. Tätä kautta pystymme minimoimaan toimitusongelmat. Seuraamme menekin kehittymistä ja reagoimme kasvavaan kysyntään tarvittavalla nopeudella. Pidämme aina varastossamme kaikkia implanttikokoja sekä yleisimmin tarvittavia instrumenttivaraosia riittävän määrän.

Asiakaspalvelumme on auki arkisin klo 8-17. Työpäivän aikana tilatut tuotteet lähtevät varastoltamme vielä saman päivän aikana ja ovat käytettävissä asiakkaalla seuraavana päivänä.

Toimitusjohtaja Timo Tolsa on vastuussa yhtiömme toiminnasta ja hän vastaa mielellään toimituksiin ja muihin palveluihimme liittyvissä kysymyksissä, puh. 040 506 7006 

 

Meillä on ilo ilmoittaa, että SUMMED Finland Oy on mukana Kauppalehden Menestyjät-listalla jo kaksitoista vuotta peräkkäin.

Lisäksi meidät on palkittu Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaatilla vuodesta 2007 saakka, mikä toimii osoituksena luotettavasta yhteistyökumppanista. Vain 12 % suomalaisista yrityksistä täyttää sertifikaatin tiukat kriteerit.